בשלב זה נשפר את הסקריפטים כך שלא נקבל שגיאות כאשר נריץ אותם מספר פעמים.
המטרה היא להפוך את תהליך ההקמה והניקוי ל:
אם נריץ את start-db.sh כאשר:
start-db.sh
נקבל שגיאות.
אנחנו רוצים למנוע את זה.
ניצור קובץ חדש:
setup.sh
הסקריפט הזה יהיה אחראי על: