בשלב זה נשפר את הסקריפטים כך שלא נקבל שגיאות כאשר נריץ אותם מספר פעמים.

המטרה היא להפוך את תהליך ההקמה והניקוי ל:


הבעיה הקיימת

אם נריץ את start-db.sh כאשר:

נקבל שגיאות.

אנחנו רוצים למנוע את זה.


יצירת Setup.sh

ניצור קובץ חדש:

setup.sh

הסקריפט הזה יהיה אחראי על: